|
BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
Robert, tule so osnovna pravila v zvezi z F1Q. Na terenu ugotavljam, da je to kategorija, v kateri se med seboj skoraj po pravilu merijo "električarji", ljudje, ki so že drugače doma v elektrotehniki in gre že kar za konstruktorska tekmovanja, saj so pravila relativno ohlapna:
http://www.gregorie.org/freeflight/f1q/class_rules.html |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roberto Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 10:04 Prispevkov: 31 Kraj: IDRIJA
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
Bogdan hvala zaenkrat, ker povezave niti nisem še odprl. Že ko sem gradil Slavčka sem razmišljal o tem, ali bi v popolnem brezvetrju sploh lahko startal z njim, ker je moja desna noga še daaaleč od teka ... Še hoja brez kolenske opornice je bolj "muja" ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roberto Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 10:04 Prispevkov: 31 Kraj: IDRIJA
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ali se medeli v panogi F1Q zelo razlikujejo od "penjačev" v kategoriji F1??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janez Vajenec
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:41 Prispevkov: 43
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
Roberto je napisal/a: |
Ali se medeli v panogi F1Q zelo razlikujejo od "penjačev" v kategoriji F1??? |
Roberto,
s HK sem imel v mislih spletno trgovino v Hong Kongu Hobby king, glej spodnji link:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/index.rc
F1C - F1Q, načeloma med njima ni razlike, oba rabita za doseganje višine pogon, prvi (F1C) za to uporablja motor z notranjim zgorevanjem, max prostornina je omejena na 2,5ccm. Drugi(F1Q) pa elektro pogon, stem da je tu glavna omejitev masa baterije.
V resnici pa je med njima velika razlika, dočim prvega modela skoraj ni mogoče izdelati doma v samogradnji, vsaj ne za sprejemljivo ceno, zaradi zapletene gradnje in še zapletenejše mehanike krmiljenja modela v fazi vzpenjanja in prehoda v horizonzalni,prosti let.
Posebno poglavje te kategorije je pogonska grupa, običajno opremljena z planetarnim reduktorjem, večkrako zložljibo eliso in sistemom za hitro zaustavitev motorja.
Zaradi izjemnega pospeška, velike hitrosti leta v fazi vzpenjanja, vibracij in velikega momenta je trdna gradnja in natančna nastavitev modela tu izjemnega pomena.
Dočim je kategorija F1Q dokaj enostavna za gradnjo in letenje. Ker tu ni velikih obremenitev je gradnja enostavnejša in tudi cenejša, komponente pa so v prosti prodaji, za razliko od F1C,kjer se vse kupuje pri nekaj specializiranih proizvajalcih.
lp,Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Damjan Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31 Prispevkov: 978
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 18:31 Naslov sporočila: |
|
|
Roberto je napisal/a: |
Damjan Ž.... (?), ali si na tej sliki ti ??? Na žalost sem kar veliko nekoč poznanih, moral znova spoznavati na tak način (Internet !!!). Tudi sodelavce v službi ...
Tudi mesta (Idrija) v katerem žvim že skoraj 1/2 stoletja, sem se "na fino" moral znova učiti z mestnim avtobusom ...
|
Jaz sem ta, je tako!
Sicer po tolikem času, ko se nisva videla tudi jaz nisem prepričan, da bi te spoznal " v prvo", tako, da se nikar ne sekiraj..
LP Damjan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Damjan Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31 Prispevkov: 978
|
Objavljeno: 16 Dec 2011 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
Robi, za F1Q kategorijo lahko uporabiš krila od F1H, F1B, F1A. Brez problema so to tudi lesena krila.
Če bi se odločil za samogradnjo lesenih kril (tudi za F1A), ti lahko preskrbim načrte in povem za material.
Za F1Q nimam izkušenj glede pogonskega dela, lahko pa pomagamin svetujem glede kril.
Le povej, ko se boš odločil.
LP Damjan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roberto Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 10:04 Prispevkov: 31 Kraj: IDRIJA
|
Objavljeno: 17 Dec 2011 05:47 Naslov sporočila: |
|
|
Damjan in Janez hvala za informacije. Kar se tiče grednje mislim, da se ne bi "ustrašil" ničesar, me je pa na včerajšnjm obisku Bogdan (modelar + mopedist) spomnil na nekaj, kar sem sam pozabil. V brezvetrju ni nobenega problema (mogoče štart ?), v vetru pa ti lahko model odnese zeloooo daaaleč in če je veter dovolj močan, je za modelom treba tudi teči, jaz pa še hodim bolj težko ...
Mislim, da se bom odločil tako ! Ko bo to prišlo na vrsto bom poizkušal zgradil nekaj, v glavnem kot izziv moje sposobnosti gradnje. Seveda upam, de so bo tudi noga počasi spravila vsaj v približno dobro stanje ... Od nesreče je že več kot 2 leti, vendar zlom stegnjenice še sedaj ni popolnoma zaraščen ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roberto Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 10:04 Prispevkov: 31 Kraj: IDRIJA
|
Objavljeno: 18 Dec 2011 13:58 Naslov sporočila: |
|
|
Damjan je napisal/a: |
Sicer po tolikem času, ko se nisva videla tudi jaz nisem prepričan, da bi te spoznal " v prvo", tako, da se nikar ne sekiraj..
|
Tako sem izgledal pred kakšnimi desetimi leti in tudi sedaj nisem dosti drugačen, le tistih sončnih očal. ki jih imam na sliki, nimam več, ker sem jih imel "na očeh" med nesrečo in so se zlomila, ali od samega udarca med nesrečo ali pa pozneje, ko mi je zdravnica snela čelado ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roberto Vajenec
Pridružen/-a: 12.12. 2011, 10:04 Prispevkov: 31 Kraj: IDRIJA
|
Objavljeno: 03 Sep 2012 16:44 Naslov sporočila: |
|
|
Ker je danes poštar prinesel invalidnino s povračilom (?) do 1. januarja tega leta, mislim, da sem inv. upokojen pri 50 "pomladih" ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|