BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH

 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




2015 World Championships - Mongolia
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Tekmovanja / Competitions
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 20 Jul 2015 07:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tukaj je odgovor na vprašanje "Koliko je zdaj ura v Mongoliji?"

Da bo bolj preprosto: Slovenski poletni čas + 7ur

----

Here is the answer to the question "What time is it in Mongolia?"

To make it more simple: GMT + 9 hours
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 20 Jul 2015 09:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Roger Morrell poroča o močnejšem dežju v Ulaan Baatarju.
Roger Morrell reports about some heavy rain in Ulaan Baatar.



Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 20 Jul 2015 09:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glavnina slovenske ekipe odhaja na pot v zgodaj popoldne v soboto, 25. julija z Brnika in preko Frankfurta in Pekinga prispe v Mongolijo dan kasneje, v nedeljo okrog 18:30 po lokalnem času (13:30 po našem). Potovanje tako traja slabih 24 ur, v eno smer med 9.500 in 9.700 km.

Roland potuje prej in se namerava udeležiti drugega svetovnega pokala, Mongolia Cup-a, ki bo imel F1A dan ravno na dan odhoda glavnine, v soboto.

Po prihodu in aklimatizaciji bo imela ekipa še dva dneva za trening, kolikor bo to mogoče med drugimi uradnimi obveznostmi. Glede na zadnji bilten se lahko ekipe registrirajo istočasno s tehničnim pregledom, ki je za slovensko ekipo predviden za torek, 28.7. od 14:45 do 15:30 (7:45-8:30) skupaj s Srbijo in Slovaško.

Uradna otvoritev je predvidena sicer za ponedeljek, 27. julija ob 18.00 (11.00 po našem času) pri velikem spomeniku Džingiskanu, kakih 18 km od tekmovališča.

Koda:
MODEL PROCESSING SCHEDULE

Day 1: July 27 (Monday), 2015
Time          LINE 1             LINE 2            LINE 3
10:30 – 11:15 Argentina          Australia         Austria
11:15 – 12:00 Bosnia and Herz.   Bulgaria          Canada
12:00 – 12:45 Republic of China  Croatia           Czech Republic
12:45 – 13:30 DPR Korea          Finland           France
13:30 – 14:00 Break time
14:00 – 14:45 Germany            Hungary           Israel
14:45 – 15:30 Italy              Japan             Kazakhstan
15:30 – 16:15 Republic of Korea  Lithuania         Mongolia
16:15 – 17:00 Turkey             New Zealand       Norway


Day 2: July 28 (Tuesday), 2015
Time          LINE 1             LINE 2            LINE 3
14:00 – 14:45 Poland             Romania           Russian Federation
14:45 – 15:30 Serbia             Slovenia          Slovakia
15:30 – 16:15 Sweden             Switzerland       Montenegro
16:15 – 17:00 Ukraine            United Kingdom    United States of America


Glede na oddaljenost tekmovališča od Ulaanbaatarja, kjer bo prebivala naša ekipa in zgodnje ure začetkov tekmovalnih dni predvidevam, da bo bolj malo časa za spanje.


Nazadnje urejal/a Bogdan 20 Jul 2015 11:01; skupaj popravljeno 5 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 20 Jul 2015 09:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanimiva podrobnost - povprečna nadmorska višina tekmovališča naj bi bila 1350 m, kar pomeni verjetno nekoliko redkejši zrak in je mogoče za pričakovati tudi drugačno obnašanje modelov.

Interesting detail - average above sea level of the competition place is 1350 m, meaning probably that there is a little thinner air and possibly different performance of models can be expected.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 20 Jul 2015 12:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nemška ekipa je tudi že tudi prispela v Mongolijo...
German team has also arrived to Mongolia...





Kot pišejo v svojem dnevniku, jim je uspelo se pogoditi z mongolskim nacionalnim prevoznikom, da ni bilo potrebnih doplačil za dodatne kilograme....

As they write in their blog - they managed to bargain with mongolian national airline so that they didn't need to pay for extra kilos...


Nazadnje urejal/a Bogdan 21 Jul 2015 06:01; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 20 Jul 2015 13:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Wibke Seifert - GER team blog:























Nazadnje urejal/a Bogdan 21 Jul 2015 06:08; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 20 Jul 2015 20:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Wibke Seifert nam je prijazno dovolila uporabljati njene fotke iz Mongolije, ki jih objavlja v spletnem dnevniku nemške ekipe.
Wibke Seifert has kindly allowed us to use her photos from Mongolia, published in the blog of the German team.





Hvala Wibke, Thanks!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2015 06:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uradno gorivo za F1C je pripravljeno...
Official fuel for F1C is ready...





Photos by https://www.facebook.com/www.mongolia2015.mn
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2015 07:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Wibke Seifert opisuje dan po prvi noči, prespani na terenu.

Wibke Seifert decribes the day after the first night of sleeping on the field.


V krajšem povzetku gre takole:
---
Jutro nas pozdravi s svežino in jasnim modrim nebom. Zajtrk z jajcem, klobaso, kruhom in veliko Lipton čaja nam prinesejo v jurto, zajtrkujemo na soncu. Zrak je miren, tabor tudi, le Japonec poleg nas igra na mini kitaro nežne zimzelenčke - raj, pravi Bernd, in to je zelo dobro opisuje ta trenutek.

Vode za umivanje še vedno ni in mi se še umivamo po mačje z mineralno vodo za jurto. Pravijo, da bi voda morala priti preko dneva.
Danes bosta na vrsti trening in registracija za prvo tekmovanje.
.
.
.
Z našim mongolskim voznikom se odpeljemo kakšen kilometer v notranjost tekmovališča, na mesto, kjer naj bi se letelo jutri. Micha (Michael Seifert) pravi, da je to verjetno najboljši teren za letenje na svetu, kilometer naokrog je čistina, nobenega drevesa, za katerim bi se lahko skril, nobenih krav, hribčkov nilesar kolikor daleč seže pogled. Tla so ravna, suha trava, vendar je vseeno mehko, dobro za teči, veliko suhih konjskih fig leži naokrog, ampak drek prinaša srečo, pravi Bernd.
Debele kobilice skaćejo po terenu, veliko je letečih mravelj, tako vsaj izgledajo na stotine se jih gomila ena preko druge. To je zelo nadležno, najboljše je, da človek ničesar ne naredi...
Tekmovalci z B so začeli leteti, obljubljene baterije za starter za C pa še ni. Gorivo se da kupiti, 15 € za liter, glede baterije pa le skomignejo z rameni in rečejo Please wait, just wait.
Vendar pa je Claus Peter končno naveličal tega, saj bi morali trenirati, saj je jutri B in C dan tekmovanja in se je odpravil z našim voznikom nazaj v Ulaanbaatar, da si sam kupi baterijo. To gotovo ni bilo načrtovano.
Zdaj pri skoraj 11:30, imamo gotovo že 30 stopinj. Zastavice za veter visijo narahlo navzdol, se malce premaknejo, ampak na splošno je zelo mirno, vmes za dve do tri minute malce upornega vetra. Prava termika je le občasno, vendar je bo več, vsak let je drugačne in veliko navijanja ne prinese veliko.
Claus Peter se je vrnil z baterijo za okroglih 10 € na mestu, kjer prebivamo pa se na žaru vrti koza, skoraj cela, s prednjimi nogami, glavo in rogovi, le zadnji del manjka. Ta je zvezana skupaj in napolnjena z mesom jaka, to je brez holesterola, pojasnjuje mlado mongolsko dekle v angleščini, saj je kuhana dolgo med vročimi kamni, samo na koncu bo gorilnikom malo popečena. Čez kake pol ure jo bodo postregli.
---
Der Morgen empfängt uns mild und mit strahlend blauem Himmel. Das Frühstück mit Ei, Würstchen, Brot und viel Lipton Tee wird an die Jurte gebracht, wir frühstücken in der Sonne. Die Luft ist ruhig, das Camp auch, nur der Japaner neben uns spielt auf einer Minigitarre leise Evergreens - das Paradies, sagt Bernd, und das trifft diesen Moment sehr gut.

Waschwasser ist leider immer noch nicht da, und wir machen eine weitere Katzenwäsche mit Mineralwasser hinter der Jurte. Das Wasser soll im Laufe des Tages kommen, sagt man.
Heute ist Training und Anmeldung für den ersten Wettbewerb ab morgen. Claus und Micha Sondhause gehen zweihundert Meter vor das Camp mit ihren Modellen, Gitte und Veronika bleiben mit Buch und Reiseführer vor den geöffneten Jurten auf der Bank sitzen, denn es sieht aus, als komme da ein Reinigungsdienst, der den Boden fegt und vielleicht sogar durchwischt. Die Jurte ist ausgelegt mit einem dicken PVC Boden, wie man ihn auf Küchenböden kleben kann.
Bernd, Claus-Peter, Micha und ich fahren mit unserem mongolischen Fahrer einen Kilometer in das Gelände, wo morgen geflogen werden soll. Micha sagt gerade, vielleicht das beste Fluggelände der Welt, auf Kilometer hin rundum offen, kein Baum da, hinter dem man als Frau auch mal austreten könnte, keine Kuhle, Hügel, nix so weit das Auge reicht. Der Boden ist eben, trockenes Gras, aber dabei weich, gut zu belaufen, viele trockene Pferdeäpfel liegen herum, aber Scheiße bringt Glück, sagt Bernd.
Dicke Grashüpfer im Gelände, auch grosse fliegende Ameisen oder so sehen sie aus, zig davon, gefühlte Hundert, die sich immer wieder auf einen setzen wollen. Das ist sehr lästig, obwohl sie nicht zu stechen scheinen und man am besten gar nichts gegen sie macht.
Die B Leute fangen an zu fliegen, doch die versprochene Starterbatterie für C ist noch nicht da. Sprit gibt es zu kaufen, 15€ der Liter, aber für die Batterie zuckt man immer wieder die Achseln und sagt Please wait, just wait.
Doch Claus Peter hat schliesslich diese Nase voll, muss trainieren, weil morgen B und C ist, und fährt mit unserem Fahrer Rtg Ulaanbaatar, um selbst eine Batterie zu kaufen. Das war so sicherlich nicht geplant.
Jetzt um knapp halb 12 sind es sicherlich 30 Grad. Die Windfahnen hängen schlapp herunter, drehen sich auch, aber generell ist es sehr ruhig, zwischendurch immer mal für zwei drei Minuten bockiger Wind. Wirkliche Thermik aber nur vereinzelt, doch wird es mehr, jeder Flug schein anders und viel schrauben bringt da nicht viel.
Claus Peter ist zurück mit Batterie für glatte 10€ und auf dem Platz wird eine Ziege gegrillt, noch fast ganz mit Vorderläufen, Kopf und Hörnern, nur das Hinterteil fehlt. Das ist zugebunden und mit Yakfleisch gefüllt, das hat kein Cholesterol, erklärt eine junge Mongolin auf Englisch, weil es lange gegart wird zwischen heißen Steinen, nur zum Schluss wird es mit einem großen Bunsenbrenner abgeflämmt. In einer halben Stunde wird es serviert.

----
Google's English translation:
The morning welcomes us with mild and clear blue skies. Breakfast with egg, sausage, bread and lots of Lipton tea is brought to the yurt, we have breakfast in the sun. The air is calm, the camp also, only the Japanese beside us playing on a mini guitar softly Evergreens - paradise, says Bernd, and this is true this moment very well.

Wash water is not still there, and we take another quick wash with mineral water behind the yurt. The water is to come during the day, they say.
Today, training and registration for the first competition tomorrow. Claus and Micha Sondhause go two hundred yards from the camp with their models, Gitte and Veronika remain with book and guide in front of the open yurts sit on the bench, because it looks like there is a cleaning service that sweeps the floor and perhaps even wipes , The yurt is covered with a thick PVC floor, as you can stick it on kitchen floors.
Bernd, Claus-Peter, Micha and I take our Mongolian driver and we drive around one kilometer inside the area where they want to fly tomorrow. Micha says this is perhaps just the best flying site in the world, one kilometer around all open, no tree there, behind which one could hide sometimes, no cows, hills, nothing as far as the eye can see. The ground is flat, dry grass, but this soft, good to run, many dry horse droppings lying around, but shit brings luck, says Bernd.
Thick grasshopper on the ground, large flying ants or what they look like, hundreds want continue to seat one on one. This is very annoying, although they do not seem to stand out and to do nothing against them is the best.
The B people begin to fly, but the promised starter battery for C is not there yet. Fuel is available for buying, 15 € per liter, but for battery the guy repeatedly twitches his shoulders and says Please wait, just wait.
But Claus Peter has finally fed up with this, we have to train, because tomorrow is a B and C day and he goes with our driver back to Ulaanbaatar to buy a battery by himself. That was certainly not planned.
Now at nearly 11:30, there are certainly 30 degrees. The wind flags hanging limply down, turn around, too, but in general it is very quiet, from time to time for two to three minutes some bucky wind. Real thermals are only sporadically, but there will be more, each flight is different and much winding doesn't bring much.
Claus Peter is back with battery for smooth € 10 and on our accommodation place a goat is grilled, still almost complete with forelegs, head and horns, only the back part is missing. This is filled with yak meat and tied, this has no cholesterol, explains a young Mongolian girl in English, because it is cooked long between hot stones, only at the end it is flamed with a large Bunsen burner. In half an hour it will be served.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2015 08:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Fresh photos from the field, published by Wibke Seifert in the GER team blog.




















Wibke says that you from the field you can drive to suburbs of Ulaanbaatar and back in one hour. Of course it takes more to get to the field from the airport or city center. Their driver even understands german, that's perfect!
Food it ok, rice, chicken, veg, salad and really good soups. None of us them had any trouble right now with it.
They are actually in the Camp ON the flying field - and once they have water for the showers it will be fine. The Americans are in a camp 40 min away, having a driver. U dont really drive yourself there Smile


Nazadnje urejal/a Bogdan 21 Jul 2015 11:21; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2015 09:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Do sedaj še ni bilo moč dobiti podatkov o posameznih udeležencih svetovnega prvenstva. Iz pripravljenih seznamov za rezultate pa se že nekaj vidi...
So far it was impossible to get any data on individual participants of WCh. But from the prepared lists for results you may already see some info...

F1A: http://www.ffmongolia2015.mn/resultDetail/9
F1B: http://www.ffmongolia2015.mn/resultDetail/10
F1C: http://www.ffmongolia2015.mn/resultDetail/11

Here is the complete list of applied competitors for all events in the followig days: http://www.ffmongolia2015.mn/result

----
F1A:
AUS ALBERT Fathers
AUS MALCOLM Campbell
AUS PHIL Mitchell
AUT HELMUT Fuss
BIH ENES Pecenkovic
BIH JASMINKA Pecenkovic
CAN JAMA Danier
CAN LESLIE Farkas
CAN PETER Allnutt
CHN HUA-QIANG Wang
CHN ZHI-PING She
CHN LU-SONG Yang
CRO ROBERT Lesko
CZE MICHAL Dvorak
FIN KIM Henriksson
FIN PETRI Kuikka
FIN JARI Valo
FRA FREDERIC Aberlenc
FRA BORIS BERNARD
FRA EMMANUEL Ragot
GBR BRIAN Baines
GBR JOHN Carter
GBR JOHN Williams
GER THOMAS Weimer
GER STEFAN Rumpp
GER FRANK Adametz
HUN LASZLO Klenoczki
ISR AVNER Studnik
ISR JACOB Cohen
ISR EYAL Galor
ITA TOMAZZONI Maurizio
ITA GOBBO Massimiliano
ITA BRUSSOLO Vittorio
JPN OSAMU Yamamoto
JPN DAIZO Ikoma
JPN MITSUNOBU Wada
KAZ SERGEY Podlesnii
KAZ VIKTOR Khokhlov
LTU TOMAS Mackus
LTU ROLANDAS Mackus
MGL TULGA Gombosuren
MGL AMARTUVSHIN Avirmed
MGL TUMUR Sanjaa
NOR ANDERS Klemetsen
POL CZESLAW Ziober
POL BARTOSZ Karlowski
POL ROMAN Golubowski
PRK MYONG BOM So
PRK YONG IL Kim
PRK HYE SONG Pak
ROU AUREL Brinzol
ROU JULIEN Sion
ROU SZILARD Sijjarto
RUS MIKHAIL Kosonozkin
RUS MIKHAIL Lomov
RUS ANTON Gorsky
SLO LUKA Biteznik
SLO ROLAND Koglot
SLO JERNEJ Jurnar
SRB SLAVKO Savic
SRB MILOS Bordoski
SRB RADOJE Blagojevic
SUI LAURI Malila
SVK IVAN Bezk
SWE JAN Svenungsson
SWE OSKAR Findahl
SWE PER Findahl
SWE ANDERS Persson
TUR CETIN Kargin
TUR YALCIN Olgun
UKR OLEG Pshenychnyy
UKR IURII Grushkovskyi
UKR VASYL Bezchasnyy
USA SHLOMI Rosenweig
USA PETER Barron
USA JIM Parker

F1B:
AUS CRAIG Hemsworth
AUS PAUL Rossiter
AUS VIN Morgan
AUT DIETMAR Piber
AUT VERENA Greimel
AUT HARALD Meusburger
CAN FRITZ Gnass
CAN TONY Mathews
CAN LADISLAV Horak
CHN YUN Pan
CHN YU-SHENG Wu
CHN KUN-JIANG Dong
CZE ONDREJ Parpael
CZE VLADISLAV Urban
CZE MARTIN Hartl
FIN ARI Kutvonen
FIN JUHANI Isotalo
FIN JANNE Isotalo
FRA JEAN-CLAUDE Cheneau
FRA JULIEN Laty
FRA MICKAEL Rigault
GBR PETER Brown
GBR MICHAEL Woodhouse
GBR MICHAEL Woolner
GER BERND Silz
GER MICHAEL Seifert
GER BERNHARD Schwendemann
ISR OHAD Weisfelner
ISR OR Shabat
ISR SHMUEL Kuflik
ITA MURARI Bruno
ITA KUSTERLE Mario
ITA DATTI Alfonso
JPN JUN Yoshida
JPN MITSUHIRO Kogano
JPN MASARU Koike
KAZ TAIMAS Nurtayev
LTU TOMAS Mackus
LTU ROLANDAS Mackus
MGL SUKHBAT Batsuuri
MGL SOLONGO Sodnombaljir
MGL GONGOR Mijiddorj
NOR DAG EDVARD Larsen
NZL PAUL Lagan
NZL ROGER Morrell
POL STANISLAW Skibicki
POL ANDRZEJ Poczobut
POL ADAM Krawiec
PRK THAE CHOL Song
PRK HYONG JIN Pak
PRK YONG SU HONG
ROU BELA Suranyi
ROU SANDOR GEZA Vincze
ROU MARIAN Popescu
RUS ALBERT Bulatov
RUS TIMUR Useynov
RUS ANDREY Burdov
RUS ALEXEY Burdov
SLO LUKA Hribar
SLO DRAGAN Stankovic
SLO TOMAZ Hribar
SRB SVETOZAR Gostojic
SRB BOJAN Gostojic
SRB RADOJE Blagojevic
SWE HAKAN Broberg
SWE BROR Eimar
SWE THORVALD Christensen
TUR ISMAIL Sarioglu
TUR NACI Bitik
TUR ISMET Yurtseven
UKR IGOR Vivchar
UKR STEPAN Stefanchuk
UKR OLEG Kulakovskyy
USA BLAKE Jensen
USA BILL Boothe
USA GREG Simon

F1C:
AUS NIEL Pollock
AUS GARY Pope
AUS TERRY Bond
AUS ROY Summersby
AUT REINHARD Truppe
CAN TONY Mathews
CAN ROSTISLAV Pecherskiy
CAN YURY Shvedenkov
CHN CHUN-LAI Dong
CHN JIONG-YU Zou
CHN YUAN Gao
FIN JARI Valo
FRA GAUTHIER Briere
GBR KENNETH Faux
GBR MiCHAEL Lester
GBR JOHN Cuthbert
GER CLAUS-PETER Waechtler
GER MICHAEL Sondhauss
GER CLAUS Gretter
ISR AVRAHAM Elyakim
ISR SHLOMO Nagari
ISR YAAKOV Itzhakov
ITA VENUTI Giorgio
ITA GUADAGNO Poberto
ITA GRADI Franco
JPN ATAE Yamasaki
JPN AKIO Ezure
JPN KAZUMASA Sekizawa
KAZ SERGEY Podlesnii
MGL NAMDUU Erdenebat
MGL ERDENEBAT Batzorigt
MGL KHISHIGBAT Terbish
POL MARIUSZ Gasiorowski
POL MAREK Roman
POL EDWARD Burek
RUS NICOLAY Rekhin
RUS YURY Perchuk
RUS ALEKSEY Talanov
SLO DAMJAN Zulic
SLO VOLODYMYR Sychov
UKR YEVHEN Verbitskyy
UKR ARTEM Babenko
UKR VIACHESLAV Alexandrov
USA CHARLIE Stiles
USA RON McBurnett
USA MIKE Roberts
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2015 22:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kmalu se bo začel Tuvshin's Cup prvo od dveh letošnjih tekmovanj za svetovni pokal v Mongolijo. Rezultati naj bi bili na voljo v živo. Danes je F1BC dan.
Tuvshin's Cup is about to start, thus is the first of the two World Cup events in Mongolia. Results should be available online. Today is the F1BC day.

F1B - http://www.ffmongolia2015.mn/resultDetail/4
F1C - http://www.ffmongolia2015.mn/resultDetail/5
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 22 Jul 2015 05:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Roger Morrell on FB:
---
FO people
Morgan
Booth
Hemsworth
Mathews
Morrell
baltsuuri
Shepelov
Rigault
Mijddorj
Parpaei
Pan
Dong
---
To se nanaša le na F1B.
This refers just to F1B.


Nazadnje urejal/a Bogdan 22 Jul 2015 06:16; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 22 Jul 2015 06:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom


Photo by Tiffaney O'Dell

Tuvshin's Cup - F1BC day:




Črne marele, madona mora bit vroče pod njimi Smile
Black umbrellas, it must be really hot underneath...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 22 Jul 2015 07:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kot med drugim poroča Wibke v spodnjem članku, imajo penjači kar težave z nastavitvami motorjev, tja do 20% moči jim manjka, verjetno se pozna nadmorska višina, pa tudi gorivo je malo čudno. V šali je bilo ob pijači rečeno, da lahko njihov Bernd svojo kapo vrže višje, kot se vzpnejo njihovi modeli. Kamp je zvečer poln otrok.

Zjutraj so dobili zajtrk ob 5:15, sendvič, steklenica vode za vsakega in velika posoda s čajem. Jutro je bilo precej hladno in vlažno, na tekmovališče jih je z več vožnjami prepeljal njihov najeti minibus.

Wibke se je pogovarjala z Novozelandci, Avstralci in Američani, ki so enotno zadovoljni s sprejemom, jih pa utruja tričetrturna vožnja do terena (nastanjeni so v gerih dobrih 30 km od terena) in da zavidajo ekipam, ki so nastanjene v bližini terena. Nekateri iz francoske ekipe nameravajo ostati v Mongoliji še teden dni po SP in se tega zelo veselijo.

Tekmovanje se je začelo točno. Na startnih mestih so po trije mladi, ki vsi govorijo angleško imajo po en daljnogled s stojalom. Z ovirami na terenu ne bo težav, le vidljivost modelov v daljavi je lahko problem.

Vremenski pogoji so malce zahtevni, je mirno, nekaj vetra, sicer super, vendar je težko najti termiko. Modeli letijo stabilno a ne visoko, ali pa se plazijo naokrog.

Tekmovanje se nepričakovano zaključi po 5. turnusu. Vsi so se veselili sence in hladne pijače, saj so tretji dan Mongolije že precej utrujeni, ko jim je bilo sporočeno, da naslednja dva tedna ne smejo več uporabljati avtomobilov za prevoze do startnega mesta, ker naj bi se načenjala travna ruša in nastajale nove poti. To jim je bilo sporočeno preko časomerilcev.

Glave so bile vroče, ko je bilo treba po 5 urah sonca peš vleči nazaj škatle kakih 300m. Z malim protestom so deosegli, da so vsaj za F1C tekmovalce lahko stvari prepeljali nazaj z vozilom, vendar je to veljalo le za danes, od jutri gre vse le peš.

Po kosilu vse spi, flyoff bo zvečer ob 18:00 (11:00 po našem času).
---
Nach ausgiebigen Mittagsschlaf gingen die Männer gestern Nachmittag noch einmal ins Gelände. Bis auf ein gebrochenes Ohr von Claus Gretter blieb alles heil, aber einfach war es trotzdem nicht, war der allgemeine Tenor. Die C Motoren ziehen nicht richtig, die Drehzahl bleibt weit unter Soll, gute 20% Leistung fehlt im Kraftflug. Außerdem ist der Sprit leicht flockig oder hat zumindest Schwebestoffe. Alles in allem gehen die Dinger zwar hoch, bieten aber enorme Angriffsfläche abends beim gemütlichen Beisammensein in unserer mongolischen Tigerbar: Bernd sagt, er schmeisst selbst seine Mütze höher als CPW seine F1C - ich hatte ihm versprochen keinen Namen zu nennen Wink
Das Camp abends voller Kinder im Abendlicht.

Morgens um 5:15 bekommen wir das versprochene Frühstück auf die Hand: ein eingepacktes Sandwich mit Wasserflasche für jeden, dazu eine große Gemeinschaftskanne heißer Tee mit Zucker, auch unser Busfahrer bekommt ein Becherchen. Um 5:45 Uhr sind Micha und Bernd die ersten im Gelände, noch keiner da, und es ist fast stockduster. Der Bus fährt wieder rein und holt die drei C-Flieger mit ihren Riesenkisten, und dann warten Gitte, Veronika und ich darauf, dass er auch uns holt, doch wir stehen uns die Beine in den Bauch. Es ist sehr kalt und ich ärgere mich, dass ich mein dünnes Wollmützchen nicht mitgenommen habe. Alles ist nass, Stühle, Grass und Jurten, aber die Sonne geht auf und lässt ahnen, dass der klare wolkenlose Himmel heisses Wetter bringt, aber noch frieren wir. Ein Anruf ins Gelände erinnert unsere Männer schließlich daran uns den Bus zu schicken.

Das Fliegen in der ersten Runde nicht problemlos. Bernd ist ein Faden gerissen und sein Gummi kommt nicht aus dem Quark, aber der Gleitflug ist gut, voll, wenn auch knapp. Claus Peter sehe ich von Weitem auch voll, aber auch er war nicht sehr hoch. Claus soll voll sein, Micha Sondhaus nicht, hat wohl gepumpt.

Ich rede viel mit den amerikanischen und australischen Teams, auch die Neuseeländer sind schon hier und Frankreich. Alle sagen einhellig, wie nett und gastfreundlich ihre Unterkünfte sind. Aber alle sagen auch, wie sehr ihnen die Fahrerei auf den Sender geht, eine Dreiviertelstunde bis eineinhalb fahren sie und beneiden uns um unser zugegeben einfaches Camp hier direkt am Fluggelände. Die Australier haben Jurten mit Ensuite Bad, erzählte Terry Bond lachend, aber bei Terry weiß man nie. Denn Australien müsste mit den Neuseeland zusammen sein, und Roger Morell, der für Neuseeland startet, erzählte von ihrem Hotel, das nach langer Fahrt durch bestes Fluggelände plötzlich mitten in der Wiese steht, und keiner weiß warum gerade dort.
Französin Anni schwärmt, dass sie voller Begeisterung samt Mann mit dem Team in die Mongolei kam, obwohl sie selbst gar nicht fliegen wird, aber das Land bereist für eine Woche nach der WM, und da freut sie dich drauf.

Der Wettbewerb startet pünktlich. Die Startstellen sind durchweg mit sehr jungen Leuten besetzt, je drei, die alle Englisch sprechen. Jede Startstelle hat ein Glas mit Stativ. Bisher gab es keine Probleme, aber eben auch kaum Abtrieb. Hindernisse werden kein Thema sein, nur aus der Sicht zu fliegen.

Das Wetter ist trickreich, sehr ruhig, umlaufende Winde, eigentlich super, aber schwer Thermik zu finden. Entweder fliegen die Modelle stabil, aber nicht in Bombenhöhe oder sie krebsen herum. So wie Bernd im 4., er liegt bei 2:28 unten, und Micha pumpt im gleichen Durchgang zu Boden, weil er die Kurve zu groß gedreht hatte. Richtig dicke Bärte gibt es nicht, kein Modell im ganzen Feld am ganzen Morgen wurde so richtig weggetragen, vielleicht bis auf einen guten Bart im 5. Durchgang.

Nach dem 5. ist dann tatsächlich der Wettbewerb zu Ende. Das war so gar nicht durchgegeben, durchgegeben war eigentlich gar nichts. Claus und Claus Peter sind im C Stechen heute Abend. Aber erstmal ruft jetzt der Schatten und ein kühles Bier im Jurten Camp. . .

So hatte ich notiert, doch das war zu früh gefreut, ein Beschleuniger beachte mich wieder auf Trab, obwohl ich heute am dritten Tag hier eher müde bin und schwächel. Die Zeitumstellung, Reise, Luft, das Aufwachen nachts steckt mir doch in den Knochen. Doch dann kam der Aufwecker:

Wir dürfen die nächsten 2 Wochen auf diesem Gelände nicht mehr mit den Autos zur Startstelle zum Be- und Endladen, weil das die Grasnarbe angreift, neue Staubstraßen entstehen läßt. Das wurde allerdings nie kommuniziert, sondern durch die Zeitnehmer mit ermahnenden Zurechtweisungen geahndet, als die Tschechen nichtsahnend ihr Auto holten.

Die Gemüter waren ziemlich erhitzt nach 5 Stunden Sonne und der Aussicht jetzt die Kisten gute 300 Meter zu Fuss zu schleppen. Mein Gemüt auch und meine Beschwerde erreichte nur, dass wir zumindest die C Leute mit ihren Großmuttersärgen abholen dürfen, die B Leute aber müssen laufen. Und nur dies eine Mal, ab morgen früh alles zu Fuß.

Na, Mahlzeit!

Jetzt ist Mittagszeit im Camp, alle schlafen. Heute Abend um 6 das Stechen


Nazadnje urejal/a Bogdan 22 Jul 2015 08:38; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Tekmovanja / Competitions Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Naslednja
Stran 3 od 14

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.