Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
toni124 Član
Pridružen/-a: 23.10. 2008, 13:55 Prispevkov: 62 Kraj: Litija
|
Objavljeno: 26 Nov 2014 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
Bogdan tale 'Za plankiranje ravnamo malo racionalno in porabimo ostanke' je pa zelo dobra gorenjska fora.
Kdo pa si želi nov model vizuelno 'popravljenega' in načrten flater pri odpenjanju. Res škoda, da nisi štukal tudi nosilnih letvic
Pa brez zamere...
LP, Tone |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 26 Nov 2014 10:49 Naslov sporočila: |
|
|
Tone, ti to kar Tonetu povej. To je njegov projekt, to so njegove besede |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dragan Član
Pridružen/-a: 09.02. 2009, 23:38 Prispevkov: 58
|
Objavljeno: 26 Nov 2014 20:32 Naslov sporočila: |
|
|
Tone, bravo. Upam, da bo do Borutovega memoriala model gotov, da boš pokazal "karboncem" kako se leti - tako kot sta pred osmimi leti na Stojanovem memorijalu Luka in Dare z "lesenjačama" vsem "karboncem", razen Rolandu, podaljšala nosove. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dragan Član
Pridružen/-a: 09.02. 2009, 23:38 Prispevkov: 58
|
Objavljeno: 26 Nov 2014 20:38 Naslov sporočila: |
|
|
Pojasnilo: prejšnji bravo je namenjen Tonetu Videnšku. Tonijev komentar o plankanju ne komentiram, se samo nasmehnem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toni124 Član
Pridružen/-a: 23.10. 2008, 13:55 Prispevkov: 62 Kraj: Litija
|
Objavljeno: 27 Nov 2014 01:11 Naslov sporočila: |
|
|
Kakorkoli, Tone (Videnšek) je odličen modelar me pa vedno nasmeji s kakšno svojo foro...
Dragan, nisem vedel da Roland tekmuje z lesenjačo in je tako odporen na dolg nos za razliko na ostale 'karbonce' ali kaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tone vidensek Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47 Prispevkov: 192 Kraj: Dragomelj 122
|
Objavljeno: 27 Nov 2014 19:39 Naslov sporočila: Tone se vrača v F1A-klasična izdelava modela |
|
|
Bogdan tale 'Za plankiranje ravnamo malo racionalno in porabimo ostanke' je pa zelo dobra gorenjska fora.
Besedilo ,ki moti Tonija 124 sem napisal jaz .Bogdan mi dela samo uslugo objave na forumu ,ker mi nalaganje slikovnega dela ne leži. Hvala Bogdan!
Nadalje Toni 124 brcne orenk mimo glede flaterja pri slikovnem delu štukanja balse za plank (nosilec).Flater tu nima nobene veze. Ko boš naredil tale test boš mislil drugače :
- Balzo širine npr. 5cm odreži pravokotno in jo zalepi
- Balzo širine 5cm odreži pod čim večjim kotom in zalepi
- pri testu lomljenja ni razlike od cele
Štukanje nosilca opravimo ploskovno-torej na čim daljši dolžini ploskovno. Pri testu lomljenja ni razlike od celega. Vse torej z kvalitetnim lepilom!
Vse se torej nanaša na prispevek klasična gradnja F1A.
Glede tekmovanj pa-moj čas je minil. In če pridem na kako tekmo grem zato,da vidim stare in nove obraze in da zavrtim .
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
janez Vajenec
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:41 Prispevkov: 43
|
Objavljeno: 27 Nov 2014 22:47 Naslov sporočila: |
|
|
Gospodje,
pravilo "štukanja" lesenih nosilcev je rez v razmerju 1:14 v smeri obremenitve. Torej bi moral balzo za plank, predidevam, da je debeline 1,5 mm, odrezari tako, da bi bila širina reza 21 mm. V tem primeru bo trdnost plošče balze enaka celi, isto velja za nosilec krila.
lp,Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Damjan Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31 Prispevkov: 978
|
Objavljeno: 28 Nov 2014 00:23 Naslov sporočila: |
|
|
Vse to ne spremeni dejstva, da je Tone že malo Gorenjca.......
Kot vidite, so prispevki preseljeni v temo z novim naslovom.
ADMIN |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 29 Nov 2014 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
Tone, vprašanje. Kakšne prednosti ima dodajanje nosilne smrekove letvice po lepljenju reber na prednjo in zadnjo letev? Nekateri počnete to tako, drugi pa hkrati rebra lepijo na vse tri letve. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tone vidensek Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47 Prispevkov: 192 Kraj: Dragomelj 122
|
Objavljeno: 29 Nov 2014 20:24 Naslov sporočila: Leplenje balse-teorija in praksa |
|
|
Zdravo Bogdan!
Leplenje letvice (ali balze) za polnitev pod prvo letvico ti zaključi tako imenovani D-boxs in ti da poleg upogibne trdnosti tudi dodatno torzijsko moč,ki je pogoj za večje brzine pri odklopu modela.Polnitev pri zadnji pa ti da samo večjo upogibno moč.Tako delam jaz pri tej klasiki za 2015.
Upam,da si zadovoljen z odgovorom in da sem te prav razumel tvoje vprašanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toni124 Član
Pridružen/-a: 23.10. 2008, 13:55 Prispevkov: 62 Kraj: Litija
|
Objavljeno: 30 Nov 2014 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Nadalje Toni 124 brcne orenk mimo glede flaterja pri slikovnem delu štukanja balse za plank (nosilec).Flater tu nima nobene veze. Ko boš naredil tale test boš mislil drugače :
- Balzo širine npr. 5cm odreži pravokotno in jo zalepi
- Balzo širine 5cm odreži pod čim večjim kotom in zalepi
- pri testu lomljenja ni razlike od cele |
Eh, Tonček tvoja teorija je podobna reklami za Neostik (A drži? Drži!).
Meni ne rabiš razlagat takšne stvari, bistvo problema je v povsem drugje:
Neukim mladim modelarjem si dal sporočilo, da pri novogradnji za plank lahko po mili volji lepijo vse konce balse (ker je to isto kot celo) in vse to zato,
ker si ti imel gumijast meter ali pa si šparal pri ceni 1.20 EUR za fleho balse. Tega nismo počeli nikoli, pa čeprav je bila prva fleha balse šele v Celovcu.
Takšne vrste packarije so uporabne le pri popravljanju modela in to je vse.
LP, Tone |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|