BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH

 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Lepljenje balse-teorija in praksa

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Gradnja,modelov,tehnika v modelarstvu
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
toni124
Član


Pridružen/-a: 23.10. 2008, 13:55
Prispevkov: 62
Kraj: Litija

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2014 10:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bogdan tale 'Za plankiranje ravnamo malo racionalno in porabimo ostanke' je pa zelo dobra gorenjska fora.
Kdo pa si želi nov model vizuelno 'popravljenega' in načrten flater pri odpenjanju. Res škoda, da nisi štukal tudi nosilnih letvic Very Happy

Pa brez zamere...

LP, Tone
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2014 10:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tone, ti to kar Tonetu povej. To je njegov projekt, to so njegove besede Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dragan
Član


Pridružen/-a: 09.02. 2009, 23:38
Prispevkov: 58

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2014 20:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tone, bravo. Upam, da bo do Borutovega memoriala model gotov, da boš pokazal "karboncem" kako se leti - tako kot sta pred osmimi leti na Stojanovem memorijalu Luka in Dare z "lesenjačama" vsem "karboncem", razen Rolandu, podaljšala nosove. Laughing
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dragan
Član


Pridružen/-a: 09.02. 2009, 23:38
Prispevkov: 58

PrispevekObjavljeno: 26 Nov 2014 20:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pojasnilo: prejšnji bravo je namenjen Tonetu Videnšku. Tonijev komentar o plankanju ne komentiram, se samo nasmehnem Smile
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toni124
Član


Pridružen/-a: 23.10. 2008, 13:55
Prispevkov: 62
Kraj: Litija

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2014 01:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kakorkoli, Tone (Videnšek) je odličen modelar me pa vedno nasmeji s kakšno svojo foro... Smile

Dragan, nisem vedel da Roland tekmuje z lesenjačo in je tako odporen na dolg nos za razliko na ostale 'karbonce' ali kaj?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tone vidensek
Stara kljuka


Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47
Prispevkov: 192
Kraj: Dragomelj 122

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2014 19:39    Naslov sporočila: Tone se vrača v F1A-klasična izdelava modela Odgovori s citatom

Bogdan tale 'Za plankiranje ravnamo malo racionalno in porabimo ostanke' je pa zelo dobra gorenjska fora.

Besedilo ,ki moti Tonija 124 sem napisal jaz .Bogdan mi dela samo uslugo objave na forumu ,ker mi nalaganje slikovnega dela ne leži. Hvala Bogdan!

Nadalje Toni 124 brcne orenk mimo glede flaterja pri slikovnem delu štukanja balse za plank (nosilec).Flater tu nima nobene veze. Ko boš naredil tale test boš mislil drugače :
- Balzo širine npr. 5cm odreži pravokotno in jo zalepi
- Balzo širine 5cm odreži pod čim večjim kotom in zalepi
- pri testu lomljenja ni razlike od cele

Štukanje nosilca opravimo ploskovno-torej na čim daljši dolžini ploskovno. Pri testu lomljenja ni razlike od celega. Vse torej z kvalitetnim lepilom!

Vse se torej nanaša na prispevek klasična gradnja F1A.

Glede tekmovanj pa-moj čas je minil. In če pridem na kako tekmo grem zato,da vidim stare in nove obraze in da zavrtim .









Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
janez
Vajenec


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:41
Prispevkov: 43

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2014 22:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Gospodje,

pravilo "štukanja" lesenih nosilcev je rez v razmerju 1:14 v smeri obremenitve. Torej bi moral balzo za plank, predidevam, da je debeline 1,5 mm, odrezari tako, da bi bila širina reza 21 mm. V tem primeru bo trdnost plošče balze enaka celi, isto velja za nosilec krila.

lp,Janez
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Damjan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31
Prispevkov: 978

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2014 00:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vse to ne spremeni dejstva, da je Tone že malo Gorenjca....... Very Happy


Kot vidite, so prispevki preseljeni v temo z novim naslovom.


ADMIN
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2014 08:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tone, vprašanje. Kakšne prednosti ima dodajanje nosilne smrekove letvice po lepljenju reber na prednjo in zadnjo letev? Nekateri počnete to tako, drugi pa hkrati rebra lepijo na vse tri letve.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tone vidensek
Stara kljuka


Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47
Prispevkov: 192
Kraj: Dragomelj 122

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2014 20:24    Naslov sporočila: Leplenje balse-teorija in praksa Odgovori s citatom

Zdravo Bogdan!

Leplenje letvice (ali balze) za polnitev pod prvo letvico ti zaključi tako imenovani D-boxs in ti da poleg upogibne trdnosti tudi dodatno torzijsko moč,ki je pogoj za večje brzine pri odklopu modela.Polnitev pri zadnji pa ti da samo večjo upogibno moč.Tako delam jaz pri tej klasiki za 2015.

Upam,da si zadovoljen z odgovorom in da sem te prav razumel tvoje vprašanje.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
toni124
Član


Pridružen/-a: 23.10. 2008, 13:55
Prispevkov: 62
Kraj: Litija

PrispevekObjavljeno: 30 Nov 2014 22:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Citiram:
Nadalje Toni 124 brcne orenk mimo glede flaterja pri slikovnem delu štukanja balse za plank (nosilec).Flater tu nima nobene veze. Ko boš naredil tale test boš mislil drugače :
- Balzo širine npr. 5cm odreži pravokotno in jo zalepi
- Balzo širine 5cm odreži pod čim večjim kotom in zalepi
- pri testu lomljenja ni razlike od cele


Eh, Tonček tvoja teorija je podobna reklami za Neostik (A drži? Drži!).

Meni ne rabiš razlagat takšne stvari, bistvo problema je v povsem drugje:
Neukim mladim modelarjem si dal sporočilo, da pri novogradnji za plank lahko po mili volji lepijo vse konce balse (ker je to isto kot celo) in vse to zato,
ker si ti imel gumijast meter ali pa si šparal pri ceni 1.20 EUR za fleho balse. Tega nismo počeli nikoli, pa čeprav je bila prva fleha balse šele v Celovcu.
Takšne vrste packarije so uporabne le pri popravljanju modela in to je vse.

LP, Tone
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Gradnja,modelov,tehnika v modelarstvu Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.