Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 02 Avg 2015 09:49 Naslov sporočila: |
|
|
Končana je preobrazba mojega(Tone) penjača. Doživel je kup sprememb v želji priti v stik z sodobnimi. Tako je od začetne "lesenjače" ostal le sprednji del z motorjem rosi (Velunšek +Luka ABC),seling časovnikom,ter Brejčevim karbonskim rorom. Vse ostalo pa je iz sestavnih delov "strica" iz Avstrije
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 23 Sep 2015 16:58 Naslov sporočila: Tone nadaljuje z gradnjo novih penjačev |
|
|
Tone prehaja na modernješi sistem motorjev:
Tank iz konzerve v zagonu penjačev danes nadomešča moderna oblika rezervarja v novem modelu -vse laufa na semeringe in push-out sistem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 27 Sep 2015 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
Moja(Tone) sezona v F1C se počasi zaključuje.Bila je kar uspešna za zagon panoge,kljub slabemu začetku. Za sezono 2016 pa dam Lukatu motorje v analizo in presojo uporabnosti od" strica Trupeta". Na koncu dela mi izstavi račun (glej sliko) in seveda moje zadovoljstvo kaj ponucati za drugo leto. Lukata za Predsednika :-*
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 10 Okt 2015 22:17 Naslov sporočila: |
|
|
Tone:
Dolgo časa sem gruntal kako narediti ključ za pritrditev zadnjega pokrovčka pri motorju.Prav mi je prišel list od žage,pa še kaljen je povrhu.Paše v nulo. Seveda ga dobro pritrdiš če uporabiš še ploščate klešče.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 15 Okt 2015 17:43 Naslov sporočila: |
|
|
Višinca za naslednji model F1C bom ponucal kar enega od F1A. Seveda ga je treba prilagoditi z vgrajenimi vložki za komande faz ravnanja in planiranja. Ker nisem našel Al.-pločevine so vložki izdelani iz kvalitetnega pertinaksa
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
RobertM Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2011, 20:19 Prispevkov: 113 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 16 Okt 2015 18:03 Naslov sporočila: |
|
|
hrast je napisal/a: |
... izdelani iz kvalitetnega pertinaksa |
Vitroplast FR4 _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 18 Okt 2015 10:23 Naslov sporočila: |
|
|
Plastični štift z navojem služi za fino regulacijo v fazi vzpenjanja.Ko zalepimo vodili z obeh strani naredimo še prehod. (vsak komentar ta mladih in malo starejših je dobrodošel glede na časovni zamik)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 22 Okt 2015 16:07 Naslov sporočila: |
|
|
Zaključna dela okoli višinca gredo koncu.
zgoraj
spodaj
položaj DT
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 25 Okt 2015 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
Tonetov prispevek o meritvah obratov motorja:
Pri tolikih motorjih za F1C me seveda zanimajo obrati. Tako sem zbral tri različne obratomere za primerjavo in nastavitev Graupnerjevega univerzalca iz 50 let. Zamenjava super tigra (16.jurjev/min)z rossijem in vložkom ABC (Leskošek)se izkaže odlično. Enačim ga z AD motorjem in malo pod 25 jurjev/min. Ker se Turnigy obratomer sesede pri 15.tisoč/min pri dvokraki elisi, ga ruknem na 4.krako eliso ter pomnožim z 2. Meritev je primerjana z Američanom in je OK.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 27 Okt 2015 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
Dobri stari seelig se da še vedno uporabiti...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 29 Okt 2015 16:47 Naslov sporočila: |
|
|
Tone:
Bilanca mojih tekem v letu 2015 je kar ugodna.Nekaj krešev kril,menjava trupov,motorjev in ponesrečenih reglaž je bilo letos. AD motor bo namesto enokrake elise dobil dvokrako,kajti meritve obratov so pokazale višjo vrednost,pa tudi vrtenje železne protiuteži brez izkoristka se mi zdi nesmiselno.Konec sezone sem končal z tremi letečimi modeli kar je za naslednje leto kar optimistično. Preko zime pa imam željo dokončati še nejasen projekt-kaj se bo iz tega izcimilo bom pa videl.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 28 Mar 2016 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
Tone:
Projekt narejen preko zime za sezono 2016-RDT domač,BE-50, klasika z polnimD-boxom,.....testni let na današnji dan
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 07 Apr 2016 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Tonetov projekt menjave rezervoarjev:
Zadnja generacija panoge F1C ima rezervar za gorivo gumijasto cev tako imenovano "dudo." Ta se raztegne ob filanju z gorivom in se nato sprosti ob delovanju motorja. Ta sistem nima povratka dela mešanice iz karterja v rezervar goriva in s tem se seveda dela pritisk,ki gorivo pošilja v motor.Pri tej "dudi" teče gorivo direktno v vplinjač brez povratka. Seveda je pa potrebno sistem smiselno opremiti in narediti za delovanje.
Damjan me opremi z lepo zalogo "dud"
Montirana na ohišje
napihnjena (nafilana z gorivom) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 11 Apr 2016 18:19 Naslov sporočila: |
|
|
Primerjalno testiranje različnih kvalitet napihnjenih rezervarjev (dud) je pokazalo da imajo armirane cevke boljšo in trajnejšo število raztezanj . Nearmirane so kmalu postale deformirane in pojavljle so se razpoke. Torej se splača vzeti kvalitetnejše.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 21 Apr 2016 07:31 Naslov sporočila: |
|
|
Tone pripravlja nove modele za EP v Srbiji:
Nov model z motorjem FORA se počasi zaključuje.Upam,da bo nered za EP v Srbiji.Več ali manj pa so težave z vremenom in terenom,tako,da bo potrebno modele piliti šele na prihajajočih tekmah.Toliko za začetek nove sezone .
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|