|
BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zzechner Član
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 13:01 Prispevkov: 61 Kraj: Sisak, CRO
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Damjan Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31 Prispevkov: 978
|
Objavljeno: 14 Dec 2011 07:31 Naslov sporočila: |
|
|
Ideja sicer ni nova, uporabljanjo pa jo tudi v letalstvu (mislim, da F-16 tomcat).
Problem za F1C vidim v stabilnosti pri penjanju, kar je razvidno tudi iz filma. Model mora imeti nekaj "nosilnih" površin tudi med penjanjem, saj le tako lahko uravnavaš pot vzpenjanja.
Jaz osebno dajem prednost flaperjem in folderjem.
Atraktivno pa je, vsekakor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janez Vajenec
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:41 Prispevkov: 43
|
Objavljeno: 15 Dec 2011 22:53 Naslov sporočila: |
|
|
Damjan je napisal/a: |
Ideja sicer ni nova, uporabljanjo pa jo tudi v letalstvu (mislim, da F-16 tomcat).
Problem za F1C vidim v stabilnosti pri penjanju, kar je razvidno tudi iz filma. Model mora imeti nekaj "nosilnih" površin tudi med penjanjem, saj le tako lahko uravnavaš pot vzpenjanja.
Jaz osebno dajem prednost flaperjem in folderjem.
Atraktivno pa je, vsekakor. |
F-14 Tomcat, teški dvosedežni, mornariški, nadzvočni love s spremenljivo geometrijo kril. Amerikanci so ga pred leti upokojili, v javnosti pa je postal slaven zaradi film, Top gun.
F-16 je precej manjši in mlajši ter s fiksnim krilom.
Sicer pa tak koncept že dolgo časa uporabljajo raketni modelarji v kategoriji raketoplanov. Res pa je da tu ni momenta elise, ki je pri F1C pomebna in odločujoča komponenta stabilnega leta.
lp,Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|