Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 16 Dec 2014 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
Takole izgleda izdelan višinc, izdelan po klasični gradnji, pred prekrivanjem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 19 Dec 2014 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
Višinc je prekrit z japanom in 3x lakiran. Po končani gradnji sem bil kar malo slabe volje zaradi teže. 16 gr je kar malo veliko za to gradnjo, zato sem se odločil narediti še enega s spremembami.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 23 Dec 2014 09:47 Naslov sporočila: |
|
|
Nov višinc je težak 10 g in mi sedaj ustreza. Gradnja je bila slična - tu sem uporabil nosilec iz balse 3 mm, lepljeno vse z acetonskim lepilom in prekrito z Ora-light folijo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 28 Dec 2014 16:41 Naslov sporočila: |
|
|
Cevi za trup je generacija delala iz balze ali lipovega furnira. Lipov furnir kot tudi balzo smo orenk namočili z vodo ter ovili okoli lesenega trna. Spoj pri lipi je bila oblika kapljice pri balzi pa cev zalimana po šivu. Širino balze za ovijanje določimo kar z obsegom nitke.
Po namakanju ovijemo in povijemo balzo kar s trakom tkanine, v mojem primeru sem to naredil z elastiko.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 30 Dec 2014 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
Predno zalepimo šiv prve cevi, povijemo leseni trn s polivinilom, da se nam zadeva ne spopa. Drugo plast ovijemo podobno, kot prvo, jo prilagodimo obsegu ter zalepimo na prvo.
Tako imamo cev za trup končano in jo še nekajkrat polakiramo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 03 Jan 2015 12:16 Naslov sporočila: |
|
|
Nato iz arhiva potegnem šablono smernega. Kdo mi je takrat izračunal površino mi ni znano, ampak mi je ta podatek prišel prav pri kasnejšem izračunu bočnih površin. Debelina balze za smernega je 3mm in je primerno obdelan.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 06 Jan 2015 07:24 Naslov sporočila: |
|
|
Na les narišemo obrise trupa, določimo kot krila, višino trupa glede na kljuko, dolžino nosu, izrez za spodnje vodilo kljukice, itd.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 07 Jan 2015 21:58 Naslov sporočila: |
|
|
Zalepimo šper (vezano ploščo) 1mm na eno stran trupa, prilagodimo kljuko in spodnje vodilo.
Nato namestimo timer, ki ustreza z mehaniko na zob kljuke, zalepimo drugo stran s šperom, ter pustimo prostor za obtežitev z svincem v nosu. Seveda pa predhodno napeljemo še komandi za smer in višino.
Ko vržemo vse sestavne dele skupaj, dobimo solidni model F1A, klasične gradnje brez bunt tehnike. Sedaj pa lahko nastopi modelarska domišljija in da svojemu modelu pomladni navdih z novejšo tehniko gradnje in bogatejšo opremo. Adijo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 13 Jan 2015 09:14 Naslov sporočila: |
|
|
Tone je ob ob koncu svojega prispevka o samogradnji skočil še malo ven, za eno gasilsko z novim modelom, narejenim na 'star' način...
Tone, hvala!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lukas Stara kljuka
Pridružen/-a: 01.01. 2012, 19:38 Prispevkov: 189 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 13 Jan 2015 11:35 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ramiro gonzalez Vajenec
Pridružen/-a: 03.05. 2010, 12:39 Prispevkov: 34 Kraj: Cordoba - Argentina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|