BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH

 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Tone se vrača k F1A - klasična izdelava modela
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Gradnja,modelov,tehnika v modelarstvu
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2014 12:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Takole izgleda izdelan višinc, izdelan po klasični gradnji, pred prekrivanjem.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 19 Dec 2014 13:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Višinc je prekrit z japanom in 3x lakiran. Po končani gradnji sem bil kar malo slabe volje zaradi teže. 16 gr je kar malo veliko za to gradnjo, zato sem se odločil narediti še enega s spremembami.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 23 Dec 2014 09:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nov višinc je težak 10 g in mi sedaj ustreza. Gradnja je bila slična - tu sem uporabil nosilec iz balse 3 mm, lepljeno vse z acetonskim lepilom in prekrito z Ora-light folijo.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2014 16:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Cevi za trup je generacija delala iz balze ali lipovega furnira. Lipov furnir kot tudi balzo smo orenk namočili z vodo ter ovili okoli lesenega trna. Spoj pri lipi je bila oblika kapljice pri balzi pa cev zalimana po šivu. Širino balze za ovijanje določimo kar z obsegom nitke.



Po namakanju ovijemo in povijemo balzo kar s trakom tkanine, v mojem primeru sem to naredil z elastiko.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 30 Dec 2014 17:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Predno zalepimo šiv prve cevi, povijemo leseni trn s polivinilom, da se nam zadeva ne spopa. Drugo plast ovijemo podobno, kot prvo, jo prilagodimo obsegu ter zalepimo na prvo.



Tako imamo cev za trup končano in jo še nekajkrat polakiramo.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 03 Jan 2015 12:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nato iz arhiva potegnem šablono smernega. Kdo mi je takrat izračunal površino mi ni znano, ampak mi je ta podatek prišel prav pri kasnejšem izračunu bočnih površin. Debelina balze za smernega je 3mm in je primerno obdelan.



Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 06 Jan 2015 07:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na les narišemo obrise trupa, določimo kot krila, višino trupa glede na kljuko, dolžino nosu, izrez za spodnje vodilo kljukice, itd.



Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2015 21:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zalepimo šper (vezano ploščo) 1mm na eno stran trupa, prilagodimo kljuko in spodnje vodilo.



Nato namestimo timer, ki ustreza z mehaniko na zob kljuke, zalepimo drugo stran s šperom, ter pustimo prostor za obtežitev z svincem v nosu. Seveda pa predhodno napeljemo še komandi za smer in višino.



Ko vržemo vse sestavne dele skupaj, dobimo solidni model F1A, klasične gradnje brez bunt tehnike. Sedaj pa lahko nastopi modelarska domišljija in da svojemu modelu pomladni navdih z novejšo tehniko gradnje in bogatejšo opremo. Adijo!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 13 Jan 2015 09:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tone je ob ob koncu svojega prispevka o samogradnji skočil še malo ven, za eno gasilsko z novim modelom, narejenim na 'star' način...



Tone, hvala!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lukas
Stara kljuka


Pridružen/-a: 01.01. 2012, 19:38
Prispevkov: 189
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: 13 Jan 2015 11:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Wink Twisted Evil
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ramiro gonzalez
Vajenec


Pridružen/-a: 03.05. 2010, 12:39
Prispevkov: 34
Kraj: Cordoba - Argentina

PrispevekObjavljeno: 14 Jan 2015 13:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nice!!!! Twisted Evil
_________________
Ramiro
Argentina
www.f1a-glider.blogspot.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Gradnja,modelov,tehnika v modelarstvu Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.