BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH

 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Firbec_nova pravila 2016

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Novice in obvestila
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tone vidensek
Stara kljuka


Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47
Prispevkov: 192
Kraj: Dragomelj 122

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 08:46    Naslov sporočila: Firbec_nova pravila 2016 Odgovori s citatom

V 2016 pričnejo veljati nova pravila za FF (A,B,C) Lahko Damjan kaj več poveš?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Damjan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31
Prispevkov: 978

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 09:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hm...je precej obsežno.
V osnovi predvidevajo 5 startov (za EP in SP obvezno), prvi start 240 za vse, zadnji priporočajo 240 sec.
To velja za vse kategorije.
Enako je tudi s fly offom, ki se lahko vozi v dveh skupinah... Prvi max v fly offu bo 6 min.

V F1C motor 4 sekunde, obvezna vgradnja RDT. (Obvezno samo za DT, možno tudi za motor)...
Imam predlog v angleščini in ti ga lahko posredujem (samo za interno uporabo).
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 10:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni še uradne objave, delovna verzija pa se je menda začela prevajati v slovenščino. Po pričakovanjih naj bi bila neuradno prevedena pred koncem leta.... Načrtuje se, da bo prevod najprej dan v pregled domačim izkušenim modelarjem v potrditev, po potrditvi s strani podkomisije pa dan v uporabo. Predvideva se dvojezična verzija, tako da bo v primeru kakršnih koli dvomov okrog slovenskega prevoda pri roki še original v angleščini.

Pri nekaterih izrazih bo mogoče treba doreči poimenovanja, recimo glider=jadralec (ne jadrilica), flyoff bi lahko bil končnica (posnemanje drugih športov), namesto izraza kategorija za class (F1ABC..), bi mogoče osvojili razred, ker se cathegory pri nekaterih drugih razredih v pravilniku, v recimo F1N, uporablja za razdelitve znotraj razreda class-a. En razredi ima lahko več kategorij.

Mogoče za občutek osnutek prevoda novih pravil za izvedbo končnice v F1A, ŠE POPOLNOMA NEURADNO:
----
3.1.8. Razvrščanje
a) Za končno razvrstitev se za vsakega tekmovalca upošteva skupni čas vseh uradnih letov po določilih v 3.1.3. Ta skupni doseženi čas se upošteva tudi za določanje ekipne razvrstitve.
b) Za določanje uvrstitev posameznikov v primeru izenačenih rezultatov se po zaključku zadnjega leta tekmovanja opravijo dodatni leti. Maksimalni čas letenja prvega od odločujočih letov naj bo 6 minut, za vsak naslednji let pa naj se poveča za dve minuti. Časi dodatnih letov se ne vključujejo v ekipne razvrstitve, namenjeni so le za določanje uvrstitev posameznikov.
c) Organizator bo določil 10 minutno obdobje, v katerem morajo vsi tekmovalci v končnici opraviti vleko in spustiti model. V teh 10 minutah bodo tekmovalci v primeru neuspešnega prvega poskusa imeli pravico do drugega poskusa za dodaten let v skladu z odstavkom 3.1.5. Za vsak krog končnice se startna mesta določijo z žrebom.

...

f) Če je število tekmovalcev v končnici 12 ali več in je večje od 25% števila tekmovalcev na tekmovanju, se lahko končnica razdeli v dve skupini:
1) Število tekmovalcev v vsaki skupini naj bo čimbolj enako
2) Tekmovalcem se dodelita skupina in startno mesto z enim žrebom
3) V vsaki skupini končnice se letenje odvija v skladu z ostalimi predpisi v 3.1.8
4) Druga skupina končnice mora opraviti letenje čim prej za prvo skupino
5) V obeh skupinah tekmovalci, ki dosežejo maksimalni čas, napredujejo v naslednji krog
6) Enako število tekmovalcev iz obeh skupin z najboljšimi leti pod maksimalnim časom lahko napreduje v naslednji krog, če so dosegli vsaj 75% maksimuma
7) Če uporaba izbir (5) in (6) da manj kot 4 tekmovalce, ki napredujejo v naslednji krog, potem napredujeta v naslednji krog iz vsake skupine dva tekmovalca z najvišjima časoma letenja
Cool Tekmovalci, ki so bili izločeni v skupinski končnici, se razvrstijo na končna dosežena mesta v skladu s časi, ki so jih dosegli v skupinski končnici
....

Nekatere stvari se zdijo precej zapletene. Milo rečeno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Damjan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31
Prispevkov: 978

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 13:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz bi kategorije imenoval kar kategorije, sicer lahko pride do zmešnjave(navajeni smo, pa tudi v razpisih se vedno omenja "categories".
Pri F1N bi bilo verjetno bolj smiselno uporabiti "podkategorija"....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 14:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj, na nek način ima smisel ohraniti že osvojene izraze, le na lepo slovenščino bi bilo dobro popaziti, tako, kot smo pred leti popravili 'prosti let' v 'letenje s prosto letečimi modeli'...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 14:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za dodatno ponazoritev pravila o skupinskem flyoffu si lahko pogledamo letošje rezultate Eurofly-a za F1B. Tam so namenoma sprobali nova pravila in že tako se je izkazalo, da bo treba predelati programe za obdelavo, saj za končno razvrstitev uporabljajo običajno kar seštevke vseh rezultatov iz rednega dela in vseh flyoffov. Zdaj pa je zadeva dosti bolj zapletena. Poglejte pozorno rezultate obeh flyoffov. V drugi flyoff sta se uvrstila dva tekmovalca, ki sta bila polna in še šest drugih, ki niso dosegli maxa za prvi flyoff (skupno po štirje najboljši iz vsake skupine). Namen takega pravila je, da bi se tisti iz druge skupine v grobem izenačili s tistimi iz prve skupine, saj je druga skupina verjetno imela načeloma slabše termalne pogoje.

Na tej fotki se vidi napaka, ko so rezultati razvrščeni le po seštevku vseh letov (zadnji stolpec):


Tule pa so priznani rezultati, ki so tiste, ki so prišli v prvi flyoff, ne pa tudi v drugega razvrstili po rezultatih prvega flyoffa, tiste, ki so bili tudi v drugem pa le po rezultatih drugega flyoffa.
http://www.freeflightnews.org.uk/wcup/WC15/WR15F1EU.HTM
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tone vidensek
Stara kljuka


Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47
Prispevkov: 192
Kraj: Dragomelj 122

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 14:27    Naslov sporočila: firbec-nova pravila 2016 Odgovori s citatom

Malo za hec-malo zares: Osebno mi nova pravila starosti za F1c ustrezajo (4sek+RDT). Manj bo višine,pa še manj bo treba teči Question
Zanimivi pa so bili predlogi za F1C drugih : manjši premer "frgazarja",namesto metanola-etanol,večja teža modela,brez reduktorjev,brez folderjev......pa še kaj bi se našlo na modelarskih straneh po tujini..
Kakor koli bo-bo pa zanimivo Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Damjan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31
Prispevkov: 978

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 17:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tone, v glavnsm so vsi ti "zanimivi" predlogi pomenili precejšnje povečanje stroškov za tekmovalce. Prepoved folderjev in flaperjev pomeni strošek novih modelov, manjši premer vplinjača pomeni nove motorje, saj so kanali v motorju prirejeni količini zraka.Prav tako pomeni menjavo elis...

Žalostno dejstvo je, da so en kup teh predlogov podali ljudje , ki se z modelarstvom že nekaj časa ne ukvarjajo več aktivno. Ravno tako so taki ljudje o tem odločali. nekateri od njih se z našimi kategorijami niso ukvarjali nikoli.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Damjan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31
Prispevkov: 978

PrispevekObjavljeno: 17 Dec 2015 17:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bogdan je napisal/a:
Saj, na nek način ima smisel ohraniti že osvojene izraze, le na lepo slovenščino bi bilo dobro popaziti, tako, kot smo pred leti popravili 'prosti let' v 'letenje s prosto letečimi modeli'...


Ta novi ,(ko se spraviš pisat ime podkomisije, precej bolj zakompliciran izraz,) je bil uporabljen s točno določenim namenom. Z njim smo hoteli poudariti tudi športno, tekmovalno plat naših kategorij in dejavnost modelarjev med tekmo, ko smo se borili za priznanje OKS.
Prejšnje poimenovanje je namreč preveč asociiralo samo na modelarstvo, kot tehniko....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tone vidensek
Stara kljuka


Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47
Prispevkov: 192
Kraj: Dragomelj 122

PrispevekObjavljeno: 18 Dec 2015 09:21    Naslov sporočila: firbec-nova pravila 2016 Odgovori s citatom

Bogdan je napisal/a:
Saj, na nek način ima smisel ohraniti že osvojene izraze, le na lepo slovenščino bi bilo dobro popaziti, tako, kot smo pred leti popravili 'prosti let' v "letenje s prosto letečimi modeli'
Omenjeni izraz panoge : "Letenje s prosto letečimi modeli" se mora zapetonirati ker vsebuje vse specifične lastnosti vrhunskega športa v okviru LZS-ja in tudi OKS-sa. Pogoj za nadaljno delo in prodor med ostale športe pa je seveda: pravilna predstavitev in tolmačenje posameznih komponent ki sestavljajo omenjeni naš izraz panoge ,kar nam da primerljavo z ostalimi vrhunskimi športi. (Adijo)

l.p.Tone
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2015 07:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede na nove predpise v FAI pravilniku, bi bilo mogoče dobro, da dorečemo, da damo kakšno priporočilo organizatorjem domačih tekmovanj o številu turnusov, maksimumih...

Nova izdaja pravilnika sicer nič ne govori o tekmovanjih na državni ravni, omenjajo se le tekmovanja prve kategorije in druga mednarodna tekmovanja, za vsa pa je predpisanih 5 turnusov, z možnostjo drugačnega števila, ki pa naj bilo najavljeno vnaprej in naj bi ga potrdil CIAM.

V stikih z domačimi modelarji sem dobil vtis, da bi vsi ali vsaj večina raje tekmovali na tekmovanjih s po 7 turnusi, sicer bo čakanje na flyofff vsaj dve uri daljše, kot do sedaj. No, bodo pa drugi. neudeleženci flyoffa, lahko dve uri prej doma Smile. Sprašujem se tudi, kako bo z 240 sekundami v prvih turnusih na naših terenih, no gumenjaki in penjači že letijo tako.

Predlagam, da pristojni pripravijo kakšen predlog priporočil ali dopolnil kakšnega pravilnika, saj bo sicer malo smešno, če bomo imeli napisano, da tekmujemo po FAI pravilniku, tekma pa bo imela, recimo, 7 turnusov. Sicer pa lahko vse res prepustimo organizatorjem, teh 7 turnusv je tako lahko 'lokalno pravilo', le dovoliti ga moramo, sicer se lahko najde kdo, ki se bo spraševal o legalnosti... CIAM že ne bo dajal dovoljenja za to.


Nazadnje urejal/a Bogdan 21 Dec 2015 07:48; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2015 07:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To pa menda pripravlja CIAM za naslednji pravilnik... Smile


By Jack Murphy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bogdan
Stara kljuka


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32
Prispevkov: 4330

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2015 08:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Novi pravilnik tudi pravi:
----
za F1A
3.1.3. Število letov
a) Na svetovnih in celinskih prvenstvih je vsak tekmovalec upravičen do petih uradnih letov. Za druga mednarodna tekmovanja je število uradnih letov pet, razen če ni bilo drugačno število vnaprej najavljeno in potrjeno pri CIAM.
...
3.1.7. Trajanja letov
Najdaljše trajanje (maksimum), ki se zabeleži za uradne lete na svetovnih in celinskih prvenstvih, je štiri minute za prvi turnus ter, če to omogočajo razmere, za zadnji turnus in tri minute za ostale turnuse. Za druga mednarodna tekmovanja bo maksimum tri minute uporabljen za vse turnuse, razen če drugačna trajanja (ne več kot štiri minute) niso bila za posamezne turnuse vnaprej objavljena v razpisu tekmovanja.

za F1B:
3.2.7. Trajanja letov
Najdaljše trajanje (maksimum), ki se zabeleži za uradne lete na svetovnih in celinskih prvenstvih, je štiri minute za prvi turnus ter, če to omogočajo razmere, za zadnji turnus in tri minute za ostale turnuse. Za druga mednarodna tekmovanja bo maksimum tri minute uporabljen za vse turnuse, razen če drugačna trajanja (ne več kot pet minut) niso bila za posamezne turnuse vnaprej objavljena v razpisu tekmovanja.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Damjan
Administrator foruma


Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31
Prispevkov: 978

PrispevekObjavljeno: 21 Dec 2015 13:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Verjetno se da pet turnusov malce raztegniti, saj smo nekateri organizatorji imeli do sedaj turnuse tudi po 40 minut. Turnus daljši, na startno mesto lahko kakšen tekmovalec več, potrebnih bo manj sodnikov in fly off bo zopet lahko proti koncu dneva.
Sicer pa predlagam tudi jaz, da se za potrebe tekmovanj v koledarju LZS vzeme, kot normalno tudi 7 startov, če organizator tako želi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    BORUTOV MODELARSKI FORUM - PROSTOLETEČI MODELI F1-ABCH Seznam forumov -> Novice in obvestila Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.