Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tone vidensek Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47 Prispevkov: 192 Kraj: Dragomelj 122
|
Objavljeno: 04 Maj 2016 14:45 Naslov sporočila: F1C in Tone Videnšek-klasične izdelava modela F1C |
|
|
Zadnje slike modernih rezervarjev zadnje generacije (dude) so sicer zanimive po tehnični rešitvi dovajanja goriva motorjem pod konstantnim pritiskom seveda pod pogojem da vse klapa. Porodne težave uvajanja pri meni so bile stalno zalivanje motorja,kar seveda ni prišlo do teka motorja in posledično blokade zaganjača. Tako bo ta projekt trenutno počakal na lepše čase in seveda vrnitev na ta stare plehnate tanke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Damjan Administrator foruma
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 21:31 Prispevkov: 978
|
Objavljeno: 05 Maj 2016 22:32 Naslov sporočila: |
|
|
Problem verjetno nastane zaradi premajhnega "tesnenja"
dovodnih cevk goriva v motor. Žice, ki "zapirajo" dovod goriva do motorja morajo biti dovolj močne (beri debele) in primerno ukrivljene, da opravljajo svojo funkcijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tone vidensek Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.07. 2010, 14:47 Prispevkov: 192 Kraj: Dragomelj 122
|
Objavljeno: 08 Jun 2016 16:25 Naslov sporočila: F1C in Tone Videnšek-klasične izdelava modela F1C |
|
|
Zdej pa tudi to štima. Obe cevki potopim v kozarec vode-nabutam dudo in glej zlomka-ni več ne pušča |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 15 Jul 2016 16:02 Naslov sporočila: |
|
|
Tone:
Tudi tole čiščenje zaganjača spada med pripomočke pri panogi F1C. Tale je sigurno naredil dosti km na skuterju da je potem takšen
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hrast Stara kljuka
Pridružen/-a: 19.12. 2011, 18:30 Prispevkov: 112 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: 25 Avg 2016 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Tone:
Na nedavnem EP sem imel edino težavo v tem,da mi je zatajila daljinska determa (home-made)v enem štartu. Po preteku časa 180 sek ni bilo determe? Model je počasi nabiral višino in bil je čas slovesa...Na približno 600m pa mi ob vklopu determa le aktivira višino in model z pomočjo "guračev" vrnejo .Hvala.Analiza doma mi verjetno da vedeti,da me je rešila vzmetna zapora,ki sem jo montiral da slučajno ne porinem drsno stikalo v izklop.Tako sem ob štartu malenkostno porinil stikalo v izklop po cca 15 minutah pa mi vzmet vrne stikalo v vklopljen položaj.Druge razlage nimam,ker doma vse klapa.Drsno stikalo torej ni primerno -predelal bom na klecno stikalo ki potrebuje druge boljše karakteristike vklopa.Hvala guračem za trud!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 31 Dec 2016 13:14 Naslov sporočila: |
|
|
Tone začenja novi projekt - F1C 2017
...se nadaljuje.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 04 Apr 2017 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
Tone je čez zimo nadaljeval svoje F1C projekte. Že pred časom mi je poslal fotko s pripisom:
"Razvoj RDT pri mojih modelih F1C : letnik 2015, 2017 in večnamenski 2017"
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 04 Apr 2017 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
Zimski projekt se počasi zaključuje v delavnici. Zdaj pridejo na vrsto nastavitve športnega orodja. "Kanarčka " je potrebno naučiti leteti.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 20 Apr 2017 06:35 Naslov sporočila: |
|
|
Tone: Dobri stari Sellig timer mi še dobro služi. Ampak fibec me matra - kako pa kaj elektronski? Tu mi je njegov konstruktor Leško v pomoč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 15 Maj 2017 10:12 Naslov sporočila: |
|
|
Tone: Klasični mehanski timerji ne omogočajo pred iztekom ugašanja motorja ustavitev vseh funkcij leta (ugašanje, RDT itd.). Elektronski timerji pa imajo med drugim tudi to dobro lastnost - torej predčastno trenutno prenehanje leta v času delovanja motorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 21 Jun 2017 07:53 Naslov sporočila: |
|
|
Tone sporoča:
Te dni zaključujem z gradnjo novega modela F1C in seveda poizkusno trimanje iz roke. Nekej skopih podatkov : motor Nelson z reduktorjem 1:4, dvo kraka elisa, elektronski timer Made in Leško, strojna dela struženja Brejc, ostalo pa moja malenkost
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bogdan Stara kljuka
Pridružen/-a: 22.10. 2008, 06:32 Prispevkov: 4330
|
Objavljeno: 03 Okt 2017 11:58 Naslov sporočila: |
|
|
Tone ima za tekmovalno sezono 2018 še enega dirkalnega konja...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|